z
a

r
a
z
s
t
a
v
l
j
a
v
c
e
 

E-novice

Bodite obveščenih o naših dogodkih.

Poslanstvo Festivala KULinarike

S Festivalom KULinarike želimo gurmejem in preostalim ljubiteljem gastronomije predstaviti Kulinariko z veliko začetnico – avtorske jedi izpod ustvarjalnih kuhalnic velikih chefov slovenske kulinarike, ki bodo mentorji mladim kuharskim upom. Slovenski festival vin vsako leto obiščejo gostinci, odgovorni v restavracijah in hotelih, poslovneži, novinarji, trgovci, lastniki vinotek, vinarji in vinogradniki, sommelierji, enologi, člani društev vinarjev in vinogradnikov, člani vinskih bratovščin in drugih združenj, vitezi vina, vinske kraljice in ljubitelji vina. Poznavalci in ljubitelji vin pa so znani tudi kot gourmeji, ki vedo, da se vino in hrana dopolnjujeta in omogočita odkrivanje novih občutij in spoznanj. S svojo pestro ponudbo in premikom na polje nove slovenske kulinarike pa bo Festival KULinarike privabil nove obiskovalce in radovedneže.

Cilji Festivala KULinarike: (1) predstaviti kuharje in gostince z jasno avtorsko noto, ki ambiciozno nadgrajujejo tradicionalne slovenske okuse z modernimi kulinaričnimi pristopi; (2) poudariti pomen osebne interpretacije kulinarike in kuharjev podpis na krožniku; (3) izpostaviti pomen kulinaričnega izobraževanja, ki daje strasti do kuhanja tudi trdne strokovne temelje; (4) izobraževati o tipičnih slovenskih pridelkih, živilih, jedeh in kulturni dediščini na področju gastronomije ter druženju vina in hrane s posebnim poudarkom na mladih; (5) kuharje in proizvajalce živil predstaviti strokovnjakom, končnim potrošnikom in medijem ter jim tako omogočiti pozicioniranje v okolju; (6) prispevati k dvigu ugleda poklicev kuhar in natakar ter spodbujati dodatna izobraževanja v živilstvu, gostinstvu in turizmu; (7) prispevati k promociji tipičnih slovenskih pridelkov, živil in jedi z namenom ohranjanja slovenske kulturne dediščine in tradicije ter spodbujanja večje potrošnje le-teh; (8) obogatitev turistične ponudbe v Ljubljani; (9) okrepitev povezave Ljubljane s slovenskimi vinorodnimi deželami in kulinaričnimi regijami s skupnim ciljem promocije Slovenije kot enološko, kulinarično in turistično zanimive destinacije; (10) ozaveščati o pomenu kulturne dediščine in gastronomske raznolikosti Slovenije za trženje med domačimi in tujimi turisti ter pospeševati uvrščanje najbolj prepoznavnih jedi na jedilnike slovenskih gostinskih ponudnikov; (11) spodbujati povezovanja proizvajalcev in gostincev v skupne strukture z namenom bolj učinkovitega trženja doma in v tujini; (12.) spodbujanje organiziranih in vsebinsko zaključenih predstavitev slovenskih vin in kulinarike v tujini; (13) ustvarjati prostor neskončnih možnosti, kjer se srečujejo proizvajalci, poslovneži na področju, strokovnjaki ter potrošniki dobrih vin in kulinarike – prostor poslovnih priložnosti, strokovnih polemik in novih navdihov.